utorok 5. júla 2016

Obraz - Otvorená klietka /Sloboda/ a ťažidlo z kameňa Anjel na hojdačke

To, že som si zvolila pre ďalší obrázok motív slobody, ktorú symbolizuje otvorená klietka, je pre mňa príznačné. Bez slobody by som nedokázala naplno existovať.

Kedysi sme mali doma v klietke kanárika, dnes je niečo také pre mňa nepredstaviteľné. Zbaviť toho malého tvora možnosti lietať, zbaviť ho jeho prirodzenosti.
Radšej si vtáčí spev vypočujem v prírode, alebo aj v meste priamo pod oknami a ideálne tak, ako moja postavička z kameňov...


Obraz som robila  s veľkou chuťou už pre jeho symboliku.

Použitý materiál: drevo, kameň, drôt.
Na kamene iba trochu akrylovej farby, aby sa zachovala jemnosť.

 

Drôt bolo treba trochu ohýbať, strihať, na to dobre poslúžili kombinačky.

A čo s takým veľkým kameňom, dumala som. Chvíľka uvažovania a bolo to.
Stal sa z neho anjelský kameň a môže slúžiť buď ako samostatná dekorácia alebo ako ťažidlo na papiere.
/Námet som našla na internete./

Ja však viem, komu bude určený, ale o tom nabudúce v blogu v sekcii Postrehy.


6 komentárov:

  1. Nádherné Janka, také jemné ako si Ty sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Kreatívne Dekorácie, potešilo ;)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Lauri, teší ma, že sa ti páčia a vďaka za návštevu ;)

      Odstrániť
  3. Janka..krásne..tvoje výtvory majú dušu..si anjelská bytosť :-) Marika D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marika D., som rada, že sa ti páčia a že si v nich zbadala dušu ;)

      Odstrániť